Данас је у амфитеатру Факултета пословне економије Бијељина, одржано мотивационо предавање на коме је предавач био Боштјан Корен, директор продаје и маркетинга Терме Чатеж.
Предавач је упознао присутне студенте, асистенте и професоре са начином на који су ребрендирали хотел „Дрина" у Бијељини.
Млади људи који раде на менаџерским позицијама, добар тимски дух, доношење одлука на бази договора у најбољем интересу, само су неки од облика иновирања у управљању традиционалног градског хотела.
На предавању је било ријечи о маркетиншким корацима у оквиру којих је доминантна стратегија 4П и 7П , менаџерским активностима у којима је подјела рада по секторима довела до успјешне специјализације и сарадње унутар и између сектора, како и нове понуде услуга хотелског и ресторанског асортимана, која је одговор на жеље свих корисника.
Предавач је кроз своје дугогодишње искуство говорио о развоју туризма, о маркетиншким стратегијама у хотелијерству, те је својим личним примјером подстакао младе на развој и реализацију креативних пословних идеја.